dag 5 tm 8 - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu dag 5 tm 8 - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu

dag 5 tm 8

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2015 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Zo daar ben ik weer! Ik leef nog jongens! Geen enge beesten en ook zonder hakken en make up red ik me prima! Ben ondertussen ook al gewend aan het weinig douchen en kleren wassen. Het voordeel is dat iedereen het doet! Haha
het is zo ongelofelijk mooi hier! Echt niet te omschrijven. Een mix van jungle met bergen en bos met veel water! Schitterende natuur! Ook hele leuke mensen hier! Backpackers zijn heel relaxed en heel open en aardig! Ook vrij vaak internet zodat ik met het thuisfront kan contacten zodat ik mama en Jelte op de hoogte kan houden en zij mij ook! Happy dus!
De vijfde dag zijn we met een bus naar Queenstown gegaan. Heel hard moeten rennen! Tja om half 6 op om meteen een kwartier te gaan rennen met een Backpack is geen pretje maar ach ook dat overkomt de beste! Onderweg bij lake tekapo gestopt waar we het eerste echt adembenemende uitzicht hadden! Wauw! Kriatalhelder babyblauw water wat er echt magisch uitzag. Met natuurlijk enorme bergen waardoor het nog mooier werd! Angekomen in Queenstown onze eerste echte nacht in een hostel met een stapelbeddenkamer. Wauw wat een ervaring en wat gezellig! Ten eerste merk je meteen dat Backpackers een andere manier van doen en denken hebben (vooral meer relaxed). Daarnaast is het allemaal heel klein maar wel schoon! Wat een gezellige mensen en wat een verhalen! S nachts meteen gemerkt hoe het is als je kamergenoten dronken binnenkomen! Haha gelukkig kon ik het wel aan! De dag erna alweer vroeg op om naar milford sound te gaan. Heeeeele gave busreis gehad met zoooveel mooie uitzichten vanuit de bus! Toen vanuit de bus ook in een stukje rainforest geweest. Echt kicke! Op de boot was het gruwelijk koud maar zeker allles waard! Echt adembenemend! Foto's zieb jullie nog wel een keer maar dat is niet te vergelijken! S avonds gezopen op de kamer en nog een paar drankjes in een bar op. Was gezellig met de kamergenootjes! Je ziet meteen dat het een Backpackershol is als je er binnen loopt! Haha lekker slonzig gekleed en veel baarden. Dag 7 begon wat later! Eindelijk een keer uitgeslapen na het stappen. Vervolgens lekker op ons gemakje met Fe (duits meisje, meest grappige lach ever) gehiked langs lake wakatipu. Waszoals je al verwacht weer ontzettend mooi en rustgevend! S avonds met mama en Jelte geskyped (jeeeeeeej!!) En met de meiden op se kamer veel gelachen. Dag 8 begon weer vroeg! Met debus naar Franz Josef. Weer ontzettend veel genoten van het uitzicht in de bus! En natuurlijk alle stops. Ook lekker bij geslapen. En ja hoor: weer een top hostel en hele leuke kamergenootjes! Na het eten een wandelroute in het donker oerwoud gedaan met zn 7e en glowworms gezien! Leeeeuk! Ondanks dat ik toch een beetje bang was haha! Nu op de kamer aan het kletsen. Morgen naar de gletsjer hiken!
Toedelssss

  • 03 Juni 2015 - 09:54

    Nadine:

    Heeee lau!!
    Super leuk joh!
    Het blijkt echt zoo mooi te zijn daar he, ben nu al benieuwd naar de foto's haha!
    je hebt het goed naar je zin, en wat gaat de tijd snell! dag 9 alweer!!
    veel plezierrrrr!!
    ik lees gezellig jouw verhaaltjes.
    xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Franz Josef

Mijn eerste reis

Australië en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2015

dag 50 tm 53

14 Juli 2015

dag 42 tm 44

14 Juli 2015

dag 42 tm 44

14 Juli 2015

dag 45 tm 49

06 Juli 2015

dag 40, 41

Actief sinds 23 Mei 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 4072

Voorgaande reizen:

26 Mei 2015 - 26 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: