dag 38, 39 - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu dag 38, 39 - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu

dag 38, 39

Door: Laura

06 Juli 2015 | Australië, Surfers Paradise

Dag 38:
Op naar surfers paradise! Maar een kort tripje en dan ben je er al weer! Onderweg zie je wel goed dat de natuur in nieuw Zeeland compleet anders is dan in Australië! Aangekomen bij het hostel staan we perplex: beste. Hostel. Ooit. Gratis wifi, gratis laundry, twijfelaarssize bed, goede keuken, goede woonkamer en heel veel leuke vriendelijke mensen! Ook een leuke bijkomstigheid: Annabelle gaat ook mee! :) s middags lekker over het onwijs grote mooie strand gelopen en Door het stadje gelopen: het lijkt een beetje op een combi van lloret en blanes. Het echte vakantiegevoel haha! S avonds ladiesnight met gratis mixdrankjes, waar meer fris in zat dan nonalcohokische drankjes geloof ik dus weer terug naar huis om goon (4liter wijn in een zak voor 11$, niet echt super lekker maar ach) te drinken. Het hostel heeft ook nog eens een kelder waar je kunt feesten en daar was de rest dan ook! Heel gezellig en daarna met zn alle Nog even naar een club! Gezellige avond gehad! :)
Dag 39:
Niet echt kunnen uitslapen dus maar op naar het strand om daar te relaxen. Helaas waait het vrij hard dus overal, maar dan ook echt overal, zit zand. Ook nog langs de boulevard gelopen langs hele leuke marktjes! Gezelligggg :)! Snel thuis omgekleed en op naar de barcrawl! Gezellige avond gehad maar wel met een selectief groepje maar. Er waren eeb paar vreemde kerels uit india die nog nooit op stap waren geweest geloof ik, een vreemde rus die iedereen vroeg of we wiet gingen roken. Maar we hebben ons goed vermaakt met een groepje met normale leuke mensen haha! Na afloop hebben we Annabelle naar de andere club gebracht en zijn wij naar huis gegaan. Morgen weer vroeg op om weg te gaan. Annabelle gaat later en zit waarschijnlijk in een ander hostel. Op de kamer nog gezellig met een pools kamergenootje geouwehoerd over alle backpack verhalen :)