dag 35 tm 37 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu dag 35 tm 37 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu

dag 35 tm 37

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg

06 Juli 2015 | Australië, Byron Bay

Dag 35:
Zo. Uit de bus en compleet gebroken. Tuurlijk heb ik gewoon kunnen slapen (genen van mn vader, jullie kennen me) maar tegelijkertijd is opgevouwen in een bus liggen voor 13uur ook niet echt ideaal! Maar goed aangekomen in Byyyron Bay! Iedereen heeft mr verteld hoe ontzettend gaaf deze plek is dus ik heb er zin in! Bij het hostel aangekomen erachter gekomen dat het een grote armoedige tering(sorry, maar het is echt zo)zooi is. Super smerige keuken die je niet kunt gebruik, de wcs en douches zijn ook vies en kunnen vaak niet op slot. Ook de kamer is maar ellendig. Maar goed we zullen het er mee moeten doen! In het hostel zitten alleeb maar hippies die zo stoned zijn als een garnaal en hun eigen hippie groepjes hebben dus echt heel veel vrienden worden er denk Ik niet gemaakt. Het stadje zelf is echt super leuk! Hele middag bezig geweest met winkeltjes kijken. Heel veel hippie winkeltjes vol met tierelantijntjes (en heel heel veel wierook). Mooi strand ook, groter dan bondi beach! Lekker beetje gewandeld want er waren teveel wolken om echt te zonnen! In onze kamer zit een Nederlandse gast eb een meisje uit Engeland (Annabelle). Wel een gezellige kamer dus s avonds lekker beetje zitten ouwehoeren op de kamer en vroeg in slaap gevallen om wat slaap in te halen na de busreis.
Dag 36:
Opstaan voor een dag surfen!! Een of andere typische Australische man komt ons in een busje op halen om naar een wat veiliger afgelegen strandje te gaan (ja dat leek ons ook slim ja haha). Samen met een canadees stelletje en 2 Duitsers die ook nog nooit hadden gesurft in een klasje. We kregen onze boards toegewezen en ik kreeg meteen een moeilijke want die man zei dat ik lenig was en het goed zou kunnen. Ik snapte er niets van want hij had me nog niets zien doen plus ik was een beeetje bang dat hij te hoge verwachtingen van me zou hebben. na de instructies op het strand het water in. En wat blijkt? Ik kan surfen! Het ging best goed voor een eerste keer. Met een beetje hulp van die man tijdens de golf pakken ging het heel goed. Gesurft Tot het strand. Alleen lukte het niet zo goed om zelf goed te timen met het pakken vam de golf (natuurlijk was Ik weer iets te streng voor mezelf). Het is echt heel leuk om te doen! Maar wel ontzettend vermoeiend! Na de surflessen thuis met Annabelle en Kit goon gedronken en op stap geweest. Het was alleen niet zo speciaal, viel beetje tegen.
Toch wel gezellig avondje gehad!
Dag 37:
Lekker uitgeslapen en op naar het strand! Wat een heerlijk dagje op het strand niksen! Beetje kijken naar de golven, die super mooi zijn hier! Lijkt net een soort traptreden. S avonds weer lekker met Annabelle en kit gechillt en tas ingepakt. Klaar om te gaan! Het dorpje is hartstikke leuk op zich maar ik had er meer van verwacht! Ook al moet ik zeggen dat het in de zomer vast nog leuker is en dat mijn hostel niet echt hielp. 8uur wakker worden door stonede hippies met gitaren werkt niet echt mee haha. En daarbij was de Nederlandse jongen die bij ons op de kamer sliep echt enorm irritant. (30 jarige hagenees die zich heel graag wilde bewijzen en super stoer deed). De woorden 'ja toch', 'gek' en 'man' komen in iedere zin voor en hij is s ochtend super luid met kreunen, steunen en hardop van tegen zichzelf en niets te praten. Ohja en hij snurkt suuuper hard. Jullie merken wel: Ik ben blij als ik van m af ben haha! Het is vooral irritant omdat je als backpacker 0 privacy hebt en met heel weinig ruimte moet leven dus het is best belangrijk dat jr kamergenoten zich ook sociaal opstellen. Ach bright sight: dit is pas de eerste echt enorm verschrikkelijke! Haha we blijven positief!

  • 10 Juli 2015 - 09:11

    Nadine Vermeulen :

    Hahaha dat laatste stukje:p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

Australië en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2015

dag 50 tm 53

14 Juli 2015

dag 42 tm 44

14 Juli 2015

dag 42 tm 44

14 Juli 2015

dag 45 tm 49

06 Juli 2015

dag 40, 41

Actief sinds 23 Mei 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 4058

Voorgaande reizen:

26 Mei 2015 - 26 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: