dag 17 tm 20 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu dag 17 tm 20 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu

dag 17 tm 20

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hooooi lieve allemaal!
Hier weer een berichtje!
Dag 17:
Weer heeeeel vast geslapen! Lekker joh dat ik gewoon 4 nachten hetzelfde bed heb! Heel langzaam aan gedaan met alles want we moesten tijdrekken! Daarnaast ook zo zenuwachtig als wat! Wantttt.... trommelgeroffel... we hebben een canyonswing gepland! Heel heel veel kriebels! Lang geen adrenaline activiteiten meer gedaan! Bij het platformpje ook weer heel zenuwachtig! Ik hing klaar enmoest nog beslissen of ik een verassing wilde of een countdown. Ik twijfelde als een gek dus zei toch maar countdown. Toen ze vroeg of ik 1,2,3 wilde of 3,2,1 dacht en zei ik: doe maar gewoon3,2,1 echt aftellen! En toen zonder iets te zeggen knipte ze me los. Daar ging ik! Kicke joh! Helemaal niet eng, beetje kriebels in mijn buik en verder mooi uitzicht natuurlijk! Heel de rest van de dag nog lekkere kriebels gehad! Daarna nog lekker thuis wat dingetjes zitten regelen en Nog fijn met mama (en papa en nick kort) geskypt! Was fijn:) ook nog een klein misverstandje met Mark, de neef van mijn vader waar we een nachtje mogen logeren). Hij was een week te vroeg! Oops. Gelukkig kunnen ze volgende week nog gewoon!
Dag 18:
met de bus naar Rotorua! Jeeeej! Zim in! Leuke plannen en weer wat nieuws. Taupo was heerlijk maar nu weer volgende hoofdstuk! Onderweg komen we langs heel veel rook. Het lijkt alsof de chauffeur bosbrandjes gewoon negeert. Maar hé, het zijn natuurlijk geen bosbrandjes maar stoom die van de hete meren en hete stenen afkomt! We zijn nu echt midden in het vulkanische landschap! Geothermal spots. Iedereen waarschuwde ons voor de'rotte eieren' stank maar wij merken er maar weinig van! Grapje haha dat dachten we ja maar mooi niet. Er komen constant vlagen van vieze geur langs waardoor kit elke keer bijna over dr nek gaat! (Best grappig moet ik eerlijk toegeven!). Hostel is echt super! Gezellige mensen, goede keuken en lobby met gratisfilms, xbox, pool, tafeltennis&more :) wel heel goed beveiligd hier! Maar zodra we het stadje verkennen snappen we dat ook wel! Er is hier Veel werkeloosheid, veel mensen die eruit zien alsof ze niet echt zuiver zijn (en Veel maori mensen!). S avonds met twee jongens uit het hostel gechillt en filmpje gekeken. Was gezellig! Verder mis ik thuis (en Jelt vooral) steeds meer. Ook wel vooral als ik meer contact heb omdat ik dan zie wat ik mis. Maar ook dat komt allemaal goed! :)
Dag 19
Vandaag beetje uitslapen en op naar de berg waarvan de naam onmogelijk is om uit te spreken haha! Onderweg naar de berg verdwaald en terecht gekomen in een whitetrash/trailerparkachtige wijk terecht gekomen. Duurde heel lang voor we eruit kwamen. Nou uiteindelijk bij de berg aangekomen (natgeregend) was de stemming wat minder maar wel lekker om te wandelen! Weer heel mooi rainforestachtig! Tijdens het lopen heel lang stil gestaan bij een boom om te zien wat voor bijzonderevogel er in zat aangezien er zoveel apart geluid was. Later bleek dat het gewoon de boom zelf was die kraakt! Uiteindelijk thuis met de boys getafeltennist (ja ja met mijn skillsz natuurlijk ;)) en film gekeken. Niet echt wat bijzonders verder!
Dag 20
Lekkerrrrr uitgeslapen, ontbijthe op en op naar de zipline! Woehoeeee! Zin in!! Het is een soort klimbos met heel veel kabels Door de bossen waardoor je als het ware erdoorheen vliegt! Heel leuk! Als een klein kind Door de hoge bomen vliegen! Ook een beetje tourachtige uitleg gehad over de bossen en onderhoud. Super grappige en leuke begeleiding en ook leuke mededeelnemers! Meisje uit Australië en 2 gezinnetjes (waaronder hele schattige kindjes uit Singapore!). Echt een aanrader deze activiteit! S avonds met de boys weer gepoolt, tafeltennis en een filmpje voor de verandering haha. Maar natuurlijk beter dan zitten niksen!
Dat was m weer! Snel weer een nieuwe:)!!

  • 18 Juni 2015 - 14:41

    Angelie:

    Hoi Laura en reisgenootje(weet effe geen naam)

    Echt geweldig die reisverslagen, dit nemen ze je niet meer af !
    Je bent nu alweer bijna 3 weken weg, de tijd vliegt !
    Geniet er saampjes van en maak veel foto's !
    Bye bye en de groetjes van Juicy alias Tonia alias tante Angelie XXX

  • 19 Juni 2015 - 21:18

    Marcel:

    Hoi Laura,

    ik hoorde van je moeder over je reis. Het lijkt me een hele onderneming
    en uitdaging! Natuurlijk ben ik straks benieuwd naar je foto's die je gemaakt hebt.
    Ik wens je nog een fijne vakantie toe en veel plezier.
    Groetjes de buurman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Mijn eerste reis

Australië en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2015

dag 50 tm 53

14 Juli 2015

dag 42 tm 44

14 Juli 2015

dag 42 tm 44

14 Juli 2015

dag 45 tm 49

06 Juli 2015

dag 40, 41

Actief sinds 23 Mei 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 4069

Voorgaande reizen:

26 Mei 2015 - 26 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: