dag 40, 41 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu dag 40, 41 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu

dag 40, 41

Door: Laura

06 Juli 2015 | Australië, Brisbane

Dag 40: vroeg met de bus naar Brisbane! Iedereen zegt hoe verschrikkelijk het wel niet is dus ben benieuwd! In het hostel aangekomen weer even wennen. Vergeleken met het vorige hostel is deze keuken weer vies en de kamer ook minder gezellig. Iedereen slaapt vooral veel rn lang. Op naar de stad. Tegen verwachting in vond ik het juist wel heel leuk! Als je over een brug loopt naar de andere kant van de gracht ga je uit het zaken gedeelte en kom je in het woongedeelte. Er is een strandje gemaakt midden in de stad waar je uit kijkt op alle hoge gebouwen. Wind stil ook dus lekker even gezont! Daarna nog een super leuk marktje op met heel veel leuke kraampjes! S avonds beetje in het hostel gehangen en daarna vooral vroeg naar bed: morgen naar de Steve Irwin Zoo! (Heel vroeg dus haha)
Dag 41:
Vroeg op en hop hop naar de bus! Spits uur in de badkamer want Veel mensen gingen! Hele leuke dierentuin! Heel veel loslopende kangaroo's en koala's die je mag aaien enzo. Lekker zacht en lui zijn ze joh! Haha. En daarnaast ook veel krokodillen en slangen enzo. Ook nog een show gezien met tijgers en een show met krokodillen en vogels :)! Terug thuis lekker geskypt met viv, rem en breg en pap en mam! Haha heb geloof ik in totaal 2 uur zitten Skypen! Heel gezellig en fijn iedereen even te zien en te spreken!

• 11 Juli 2015 - 17:00

Simone:

Lauuuuuu,
    Ik was helemaal vergeten dat je dit had!!
    Dus ik heb even gister en vandaag al je verslagen terug gelezen!
    Klinkt allemaal super leeeeuk!!
    Ik ben wel een beetje jaloers op je! =D
    Nog heeeeel veel plezier daar!
    Geniet!
    En ja overal moeten uitroeptekens achter! :D
    Dikke knufffelllllll
    xxxxSmo