dag 32 tm 34 - Reisverslag uit Sydney, Australië van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu dag 32 tm 34 - Reisverslag uit Sydney, Australië van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu

dag 32 tm 34

Door: Laura

29 Juni 2015 | Australië, Sydney

Dag 32:
Beetje uitgeslapen om aan de wandel te gaan! Gelukkig vandaag een Veel zonnigerw dag! Op zoek naar een informatie centrum. Maar al snel genoeg erachter gekomen dat het hier niet zo goed werkt als in nieuw Zeeland! Dus maar gewoon naar de organisatie voor bussen. Heel sydney door gewandeld. Erg leuke stad! Helemaal niet zo massaal en Veel groene parken Nog en heel veel mooie gebouwen! Na een lange wandeling eindelijk het travelcentre bereikt! Na meer dan 2uur daar te hebben gezeten een pakket afgeloten waar we 1/4 korting hebben geregeld (arme student verhaaltje)! Zo veel zin in aankomende maand! Lekker weer terug gewandeld om lekker in het hostel mee te doen met de gratis barbecue. Hostel is nu heel anders dan gisteren: hele vriendelijke mensen en leuke sfeer! Waarschijnlijk was Ik gewoon te moe haha. Bij de barbecue hele aardige mensen ontmoet. Alcohol vloeide rijkelijk en Veel leuke verhalen! Uiteindelijk mee op stap om een drankje te doen en weer terug te gaan! Geslaagde avond!
Dag 33:
Redelijk op tijd op want we moeten terug om de laatste dingen met de travelservice te regelen! Laaang douchen en ontbijten en langzaam Door de stad slenteren. Heeeerlijk weer dus lekker in het zonnetje Door het park! Nog een beetje sydney gezien en in winkeltjes gekeken om weer terug te gaan naar het hostel. Lekker Nog in het zonnetje op het dakterras gechillt! S avonds weer met jelt geskyped die ik echt heel erg mis. Maar goed, niks aan te doen:( en weer vroeg in slaap gevallen!

Dag 34:
Weer vroeg uitchecken en op naar Bondi beach! Echt heerlijk weer en op eigen houtje met de trein en bus naar het strand! Heel mooi uitzicht en meer dan 50surfers! Uiteindelijk wel een beetje te koud voor bikini Door de wind! Maar toch heel lekker! En vervolgens terug naar het hostel om ff te douchen en te eten voor de nachtbus naar Byron Bay!

• 30 Juni 2015 - 18:58

Nadine (liefste Nichtje):

Leuk dat je het zo naar je zin hebt lau!
    Je schrijft ook heel vrolijk! Hihi
    Have fun!

Xxxxxxx

• 01 Juli 2015 - 00:23

Roos:

Omg heb je die knappe strandwachten op bondi beach gezien? Anders moet je die maar eentje mijn kant op sturen :D. X

• 02 Juli 2015 - 13:42

Tante Angelie En Oma Bep:

Heeee Laura,

We hebben net weer jouw verslagen gelezen, echt leuk hoor.
    Wel fijn dat de familie jullie zo goed verwend heeft.
    Heeeel veeeel plezier in Australië en dames geniet ze !

Groeten en een dikke pakkerd van oma Bep en tante Angelie