dag 30 tm 31 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu dag 30 tm 31 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu

dag 30 tm 31

Door: aura

Blijf op de hoogte en volg

29 Juni 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dag30:
Mijn verjaardag! Nou s ochtends opgestaan om met mama en papa te skypen! Dat was leuk! En ook voor me gezongen! ^^ kit had wat ballonnen opgeblazen met een cupcake toen ik ging douchen:)! Om 1uur met tasha (andere dochter van judy) afgesproken en daarmee Door de stad gewandeld en ergens thee gedronken. Toen uit eten gegaan. Ik voelde me de hele dag beetje treurig want was niet echt een verjaardag. En bij mij 9 uur s avonds kwamen er pas berichtjes van vrienden en vriendinnen binnen dus Tot die tijd voelde ik me beetje alleen op mijn verjaardag. Maar goed s avonds met kristy en een vriendinnetje op stap geweest. Het was woensdag studenten avond maar het ging er aan toe als een 16 jarige party! Maar als Nog wel gezellig geweest en een beetje het gevierd!
Dag 31:
Laatste dag in N-Z! Heel langzaam ontbeten en gelambald om vervolgens met de bus naar het vliegveld te gaan. Alles ging vrij vlot en onze laatste dollars uitgegeven. Gelukkig een redelijk goede company! Lekker eten en leuke films! In sydney aangekomen heel veel regen! En met een shuttle naar het hostel. In het hostel voelde ik me absoluut niet thuis. Heel andere sfeer dan in N-Z. Ook vrij druk maar goed Het is Sydney ofcourse. Lekker de kamer voor ons 2tjes! Op het moment dat ik mijn bed raakte viel ik in slaap haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Australië en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2015

dag 50 tm 53

14 Juli 2015

dag 42 tm 44

14 Juli 2015

dag 42 tm 44

14 Juli 2015

dag 45 tm 49

06 Juli 2015

dag 40, 41

Actief sinds 23 Mei 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 4025

Voorgaande reizen:

26 Mei 2015 - 26 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: