dag 30 tm 31 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu dag 30 tm 31 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van lauravermeulen93 - WaarBenJij.nu

dag 30 tm 31

Door: aura

29 Juni 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dag30:
Mijn verjaardag! Nou s ochtends opgestaan om met mama en papa te skypen! Dat was leuk! En ook voor me gezongen! ^^ kit had wat ballonnen opgeblazen met een cupcake toen ik ging douchen:)! Om 1uur met tasha (andere dochter van judy) afgesproken en daarmee Door de stad gewandeld en ergens thee gedronken. Toen uit eten gegaan. Ik voelde me de hele dag beetje treurig want was niet echt een verjaardag. En bij mij 9 uur s avonds kwamen er pas berichtjes van vrienden en vriendinnen binnen dus Tot die tijd voelde ik me beetje alleen op mijn verjaardag. Maar goed s avonds met kristy en een vriendinnetje op stap geweest. Het was woensdag studenten avond maar het ging er aan toe als een 16 jarige party! Maar als Nog wel gezellig geweest en een beetje het gevierd!
Dag 31:
Laatste dag in N-Z! Heel langzaam ontbeten en gelambald om vervolgens met de bus naar het vliegveld te gaan. Alles ging vrij vlot en onze laatste dollars uitgegeven. Gelukkig een redelijk goede company! Lekker eten en leuke films! In sydney aangekomen heel veel regen! En met een shuttle naar het hostel. In het hostel voelde ik me absoluut niet thuis. Heel andere sfeer dan in N-Z. Ook vrij druk maar goed Het is Sydney ofcourse. Lekker de kamer voor ons 2tjes! Op het moment dat ik mijn bed raakte viel ik in slaap haha!